round , round

I get around... I get around..ooooooohooooo( yl-ljud)

Långledigt och jag har redan satt i mig 0.5 kilo löst!!!
bara varit hemma i 25 minuter!!!!
 "Käka så tänderna sprutar"
Brukar någon säga. .. jag tror han kallas ÅKE??


NÄMEN SNÄLLA ÅKE!

Jag har stora förväntningar inför denna påskhelg...
Målet är att väga in mig 5 kilo tyngre än jag vägde in mig imorse(85,5Kg)


Men när jag tänker efter... Inga problem.
Farmor kommer ju vara där:D


hörs snart.. nu ska jag ut å vara påskkärring!!!

UPDATE:
" jag kanske inte kan deltaga i påskfirandet... det e risigt skrin som sätter stop... kanske.. det river i skitan"

" OHDELADY"

image337" >Berättade jag om damen?? Speciell som få... det tycker griskultingen oxå..... LImited time only... Skynda fynda"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback