Påsken då saker och ting återuppstår från det döda.

säger som norrlänningarna:
" JHOMENVISST"

Jösses, kommer få sms-tumme...
Vanligtvis brukar min telefon låta ungefär som en DÖD-stum.. jo död.. inte döv... dvs ligga helt still och knäpptys¨t... Men i helgen verkar det hänt något...
Den har återuppstått från det döda verkar det som..

Vi Kör en tipspromenad:
Fråga 1:
 " You are so busted"
1) Från En hockeykompis påväg till en bortamatch
X) Syrran som plåtade mig påväg till påskmiddagen
2) Ett självporträtt där jag försöker visa hur skönt det är att kissa

Fråga 2:

1) Kristins middag
x) Tilltugget jag ska ha till reprisen av så ska det låta
2) det enda som går att använda som dasspapper i hemmet.

fråga 3:

1) Dan Silverfisk från skarpan under en utgång på Gotland
X) En fyllebild på ngn jag krökade med , men inte minns namnet på.
2) Carl taylor himself....

Fråga 4:

1) en budbil jag stal en ny färgtoner till skrivaren ur.
X) Cargus firmakärra
2) Idiot som hade parkerat in mig på södermalm

Fråga 5:

1) V ute på grönbete
X) ett vykort jag hittade på stan.
2) Carl Taylor i början av sitt liv.


Fråga 6:

1) Fikabrödet jag lovades om jag kom över på en kopp
X) Dagens Lunch
2) Seven elevenkakor som jag tänkte bjuda farmor på.

Sug på dom ni.....)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback