JOUMALAAAAUTA JANNE!!!!

Jag tryckte pedalen i botten. en liten stund senare var jag framme.

Överaskad blev personen i fråga.
ett par ord växlades sen var vi på maxi stormarknad.

Jag hade stora middagsplaner, men eftersom den överaskade inte hade ätit ordentligt på några dagar- pga sorg- var vederbörande orolig för att citat:
" Daima ner sig totalt"

Efter mycket om och men blev det middag. tunnbrödsrulle med öl, på äkta ungkarlsvis.
varken potatiskalare eller visp fanns att tillgå så en gaffel och en osthyvel fick gå an,


Upp och hoppa -. i overallen och ut på stan.

bordshockeyspel inhandlades och vi spelade så att fingrarna var nötta och svetten rann.

obesegrad blev jag.

Senare bjöds det på Sprite och discodans... jag dansade som jag aldrig dansat förut.



Puss på er..

mvh

en osamanhängande carl"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback