Hockeymentalitet

Jag avundas lite er som bor i  de hockeytokiga "småstäderna".

Misstolka mig rätt...
I huvudstaden där man endast har en chans att se en hockeyprofil , antingen på tv, eller på en matchaffich.

Annat är det i " småstäderna", där man kan se Sperrles datorväska stå obevakad på biblioteket, eller få en svettig kram av Andreas Jämtin efter dennes joggingrunda i de småländska skogarna...

Inte konstigt att det är glödhett och fullsatt vareviga match , när man kan se, andas och känna spelarnas puls och känslor... både på plan och utanför....

Jag är brynäsare och kan väl inte säga att publiken varit det bästa stödet för Bryäns iår, men jag vet att dom kan å att det är ett sjuhelsikes tryck i Läkerolen när det är fullsatt....

Lika så i Timrå, Ö-Vik och Linköping....

Själv halvdjurgårdare och stockholmare får jag nöja mig med 3120  och två skällande hundar på ett Iskallt Hovet  och se Djurgården bli piskade match efter match...


SÅ var inte blyga... Bjud in mig på en hockeydejt innehållandes kaffe, korv och en kokande match hos just er!!!

Jag är öppen för förslag och väldigt flexibel!!!

Jag är redo!!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få komma till Timrå på fredag om du vill. Här har vi ett dj..la tryck och Timrå spelar för tillfället en bländande hockey. Ska vi säga så? ;-)

2008-03-25 @ 00:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback