hallongrotta?

Under Sms-konversation med Göteborg...slutade det med att jag såg ut som ett frågetecken.

Ämnet hallongrottor- ni vet sånan där kakor med hallonsylt i mitten- kom på tal..

Och jag sa att jag gillade dessa.

Sen påstod Liz att det fanns bättre hallongrottor i göteborg.

Jag sa att jag gillade min farmors - Utsökta för övrigt.

Varpå hon sa att jag var den första som sagt att jag föredrar farmors före göteborgskex- hallongrottor.....

Jag fattade inte ett skvatt....

Sen tyckte hon att hon skulle sluta snacka om hallongrottor på göteborska...

Står som ett fån??
Hjälp?
Vad betyda?


 Gjorde ett test idag... är tydligen 45% toffelhjälte- hur är man då?"
PÖSS

Update:
Dagens sanning... klump i skrinet( frågetecken)?

"Without you, I'm workin' with the rain fallin' down
I'm half a party in a one dog town
I need you to chase these blues away
Without you, I'm a drummer girl that can't keep a beat
An ice cream truck on a deserted street
I hope that you're coming to stay"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback