careful what u wish for

Ni som följt bloggen ett tag har kanske lagt märket till att det varit väldigt tyst om Cragus.
Detta beror på att vi tydligen haft en oplockad gås.

Nu är det glömt och han( Cragus ) hetsar om att bli förnedrad.

" Visst tänkte jag"

Han påstår att jag inte vågar komma över till honom för att lira xbox, eftersom han tror jag är skrajj för att få spö.

Betänk detta innan ni tar ställning:

* han spelar alltid med den bra dosan, när han spelar med den dåliga skylle han på att det är torkad cola under knapparna.

* Han spelar skills( en funktion där man kan träna på olika moment) 3-4 timmar om dagen. ändå sätter jag fler puckar. procentuellt än vad den gode Cragus gör.


Lägg där till att han är blek och fet å inte tål stryk på isen i verkligheten....Och att det är jag som e regerande mästare!!!!

Jag säger bara.

" CRAGUS IS DOWN, Cant get upp, TAYLOR IS ON THE BREAK- AWAY.......... he.... hee.... heeee....."


BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

YOU ARE DOOOOOOMED CRAGUS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback