Blöta byxor och ett rött fejs?

Var på Domus just för att handla BEArnaise och blomjord.
Mor min var med:

För att finansiera kalaset pantade vi ett gäng flaskor...
och när vi kom till kassan hände följande:

Jag lägger upp varorna på bandet och säger:

" Vi har pantat lite flaskor vi..... Återvinning så att säga"

Kassörskan:
" ja det är bra...."

Jag säger

" Jo, måste tänka på naturen"


Kassörskan: 

precis. men du det var ingen stockholmska där inte..


Jag svarar:

" NÄÄÄÄ JAG E FRÅN SORSELE JAG, å hälsar på min mormor över påsk"

Morsan skämdet och jag höll på att pissa ner mig av lycka.. haha jag hade lurat henne med min "NILS-ÅKE" dialekt.

såhär låter nils-åke....
http://video.google.com/videoplay?docid=1928296255307707076 

*ler gayigt*


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahahahaaa! Faaan, jag önskar att jag hade varit med, hade skrattat ihjäl mig!!!!
Kram

2008-03-22 @ 21:13:46
Postat av: ca

@ Nina.
jag gillade situationen:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback