"jag äter lite överblivet löst från igår"

den käre Maar fick mig att tänka till riktigt ordentligt igår:)

Hon satt och smaskade i sig lite gammalt löst från dagen innan.

Det sista i skålen, påsen, kartongen är , som ni alla vet, alltid äckligt.

Men dagen efter då sötsuget smyger sig på igen så duger det mer än väl.

Inte sant?

 Det är ju precis som när man har 2 st " på g",
En som man är lite mer sugen på som man satsar på först ( läs: det goda godiset dag 1)
och den andre
Som man tar när det " braiga" är slut ( läs: det dag 1 ratade godiset, men fantastiskt goda dag 2)

Skumt det där.

Vet inte om budskapet gick fram... jag tycker det är solklart i varje fall

Nu ska jag ta " nakenrundan" i huddinge igen:)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback