sömnbrist.

inte har jag väl varit såhär trött ngn gång. å plötsligt kan jag inte sova..

Obehagligt det där.....
 har kört en "kerstin" , portello och dillchips. å inte ens efter det är jag sugen på att vila..

Har meckat mc. det gick kass.. säljes till bra pris::D

Sist men inte minst. lite bilder från sommaren hittills
" föresten? hur nöjd ser jag ut:D ni tänker : stackars katt"

" under inspelningarna till " en annan del av Huddinge"
" bryäns har bantat truppen, men här har vi den namnstarka förstalinan"
" kärlek"
" alla ser vi vem den skyldige är"
" bordshockey... undra när hockeykerstin ska utmana mig igen. 15 -2 blev det sist"
" på med solbrillorna och repa en bil eller ta en drink i solen.. Glad sommar önskar jag er/// Carl taylor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback