saker som skapar panik...

Idag när jag efter gymmet skulle ta tunnelbanan hem var det 10 minuter ( 10 minuter är det längsta man får vänta).
jag suckade, placerade solglasögonen i pannan och sjönk ner på en ev bänkarna på perrongen.

10 minuter senare kom tåget och jag kle på. satte mig vid ett fönster och dörrarna stängdes. tågföraren annonserade att tåget gick mot Norsborg. allt frid och fröjd...

tåger rullar iväg och när jag passerar bänken jag suttit på  tänker jag:

" titta, någon som har en likadan ryggsäck som jag"

likt som för kalle anka tog det för mig 2 sekunder ( eller var det 10) att inse att det var MIN ryggsäck som blivit kvarlämnad.

STOR PANIK!!!

Ps. Mamma jag tog nästa tåg tillbaka och där stod ryggsäcken kvar.. utan bomrobotar och bombhundar.
Ds,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback