LJUS!!!!!!!!!!

Jofan.. Ljusoman är vad jag är. älskar att dra ner alla persienner och bara tända lite stearinljus och rel-la-la-laxa som wille sjöng på 80-talet.


förstå min lycka när jag efter en sushimiddag med Cajsa med i gick in i en inredningsbutik och hittade " bauta" ( jättestora) värmeljus... ohdelady var känslan... köpte två säckar..... blir nog invigning i afton, men först ska jag tvätta, städa och diska.... det kommer lukta persika och mandel !

Varför då?

Mitt nya sköljmedel- SÅKLART!

ps.
det är fint väder idag och jag tror jag ska äta sushi på balkongen.. vansinnigt gott det där..

eller kanske pitepalt. jag får se.

" Åh vad skönt det är att vara människa, hur känns det att va kvinna?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback