låga byxor

är det mode med höga eller låga byxor?
det verkar vara mode med låga byxor.
för vartän jag ser så ser jag brevinkast , ni vet glipan ner i rumpan som blir när byxorna kanar ner lite .

solbrända , bleka, stora, små , rena, håriga you name it.

idag såg jag en ung tjej som stod å kollade på tidningar på 7/11.
jag såg ett stort svart streck på hennes rygg å tänkte:
" har hon en fjäder på ryggen " , när jag plötsligt såg att det var ett enormt brevinkast å tänkte:
" HOLY CRAP Vilket stort brevinkast"

jag har dessutom kommit på mig själv fnissa varje gång jag serr ngn med ett synlig brevinkast... det e nästan så jag ska börja fota och lägga upp på bloggen.


i norrland har tydligen björnar intagit skepnad av får....

eller norrlänningarna tror att får är björnar..

till och med jag som är från storstan å inte ser skillnad på tall och gran kan avgöra vad som är ett får å vad som är en björn.

det ni!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback