Im still dreaming about having you by my side.

Solen skiner över stockholm
jag lyssnar på armin van buuren. får rysningar längs min nu så muskulösa och svettiga rygg.
svetten ligger kvar som pärlor på kroppen efter dagens träningspass...

Jag sitter lite framåtlutad iklädd endast shorts och ett svettband. mellan det att jag plitar ner orden till dagens blogg drar jag handen över magen och min hand blir alldeles våt av svetten. jag ler och känner hur jag trivs med tillvaron medans jag tar en klunk ur min vattenflaska...

Ibland drunknar man i dåliga tankar och sk onda cirklar. jag har varit i en en längre tid, inget som märkts eller som egentligen berört mig märkbart... men nu när man mår såhär bra. det är sol, jag är i god fysik form och har hälsan.
Har några fantastiska människor runt om mig som jag får dela tid, tankar och skratt med.

Då. Då kan man inte annat än att njuta.
Kom allihopa som vill . Kom och njut med mig... för detta jag känner just nu.. det vill jag sprida likt en lyckans pest!!!!

Just nu älskar jag livet... låt mig för guds skull fortsätta surfa i denna enormt känslofyllda lyckorus-bubbla!


PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback