"en öl"

Efter ett hårt pass på gymet parkerade jag arslet i soffan ( som tydligen luktar gott) och förberedde mig på en lugn kväl i Playstation 3.s tecken.

När jag precis satt igång konsolen dimper det ner ett sms i telefonen.

" Jag och sara tänkte ta EN öl på söder, du är varmt välkommen"

Det var Kajsa som hade varit å sett tjejfilmen  Sex and the city.

Jag tyckte det var en trevlig ide och begav mig dit.

resten är historia. en klassisk sådan.

en öl blev fler och jag damp i säng vid 4 rycket.. uppstigning 6.30, panknack och fingrarna i halsen... Man tackar.

Avslutar med ett citat som fick mig att fnissa igår:

" ÅH vad det är känns skönt att vara fri, Hur känns det att vara KVINNA?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback