dubbla budskap?

Konversation som slutade med vinst på TKO ( teknisk knock out) för Mr. Taylor!!!

Jag bad HockeyKerstin (på sms) att ursäkta mig för att jag skulle få onanera ifred(givetvis bara ngt jag sa för att avsluta konversationen *host*).

Hon tyckte jag skulle lugna mig eftersom det trots allt  bara var fredag och inte julafton.


Jag gav henne medhåll och skrev " Det ' KOMMER' inte på fråga.

" Zip it och håll igen . Är en klar faktor till trötthuvud sånt där. Har jag hört"
kontrade hockeyKerstin.

( kerstin ska på fridrottstävlingar idag för att kolla på hennes kusin johan som är kulstötare. Och stark som en oxe)

Taylor säger:
" Precis, men du ger mig dubbla budskap eftersom du säger åt Johan att känna på kulorna innan han SKJUTER iväg"

Kerstin:
" HAHAHA Jag DÖÖÖÖÖR"


GAME, SET, MATCH Taylor!!!

;)

Inte för att jag läser den men:

www.hockeykristin.blogspot.com

ENJOY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback