Dagens trauma

föräldrarna har varit på semester och jag hade fått uppgiften att passa katt å vattna blommor...

När tristessen var som mest påfallande passade jag på att låna föräldrarnas dvd ( detta resulterar i att det inte går att titta på tv), varpå jag skickar ett sms till mor min:

" Hej, hur står det till?
När kommer ni hem, jag har nämligen lånat dvdn så ni är utan tv. ps. jag vet inte hur katten mår, men den lever"

Efter någon timme ( Ja, det tar lång tid för mor min att plita ner ett sms utan T9 funktion)

" Vi sitter och väntar på båten, kommer hem imorn( läs fredag) kl 18 tidigast. DU HAR VÄL KOMMIT IHÅG ATT VATTNA BLOMMORNA???"


MIN TANKE:

SHIIIIIIT!!!!!!

tur att barnagat är avskaffat:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback