dagens apskratt

var idag på apoteket och handlade Listerine munskölj, ni vet det där som hockeykärstin gillar så mycket.

i kön framför mig stod en man i 25årsåldern.

han frågade expediten:
" har ni bomullahandskar?"

damen på andra sidan disken svara:
" ja vi har flera olika sorter, vad ska du ha dom till?"

 mannen säger:
" jag ska ha dom under mina handskar då jag kör motorcykel"

expediten plockar fram ett paket med bomullshandskar för det ändamålet samtidigt som mannnen lägger fram ett 30.pack kondomer bredvid bomullshandskarna.

hon knappar in varorna, han betalar och hon säger:

" KÖR FÖRSIKTIGT"

jag har inte sett ett sådär rött ansikte på någon , ja inte sen turbogubben satte popcorn i halsen under Brynäs- Frölunda i Läkerol arena!!

SÅN HUMOR GILLAR JAG... gratulerar apoteket-tanten.


" Jag hör inget brum, brum"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback