bra djup?

Det var tydligen gårdagens sanning.. jag suger fortfarande på den karamellen.. förstår inte riktigt..

Igår var det lösa tillbaka på banan- dessvärre ( eller ska jag säga som tur var, med tanke på att det finns kvar idag) blev det bara ett dussin bitar innan sängen kallade... levande ljus( ja mamma, jag släckte dom innan jag somnade), lite musik och faktist.. dator...

idag är solen gassande å jag hatar mitt liv... detta pga att jag jobbar idag, men även helgen... det är alltid kanonväder när jag jobbar helg( referens: nationaldagshelgen)

nu ska jag äta ngt i solskenet... men dessvärre finns det inget i kylskåpet... .

*kopplingston*

Kinesröst:
-"Kauman sushi välkomna"

LOVELIFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback