you ready to kick some ass?

Jesus, Maria, Josef och de tre vise männen!

Gud vilken rörig dag...

Nu har jag hädat klart.
Vad sker idag?
Jo, jag ska åka och träna när som helst..
härligt med tanke på att jag glömt tvätta alla mina underställ , så det är ett begagnat stinkställ som får duga.

Micke - som alltid klagar på att jag luktar illa efter uppvärmningen ska få en överastkning i dubbel bemärkelse.

EN STINK-KRAM!

Vad tycker ni? är det dags för en ny "Dans DVD med 'E' "

Rimmers!!

Vi hörs senare... Väl?


PUSS Å KRAM,

"Piraten- Ja vem FAN har plundrat min ork, min spontanitet och blogglädje?"

PS. Vad har hänt med Hockeybönans blogg? Har "E"blockerat min IP adress?, har hon tagit bort bloggen? eller är det månne så att hon tryckte på " Bomba Boden-knappen" men att den träffade Norrköping istället? DS.

Ps2. Jag gillar inte för stora kvinnor i för små kläder.. jag gillar snärtiga damer med kjol !!!Ds.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ahh enda positiva idag, daaansa nu så jag får njuta lite.

2008-02-04 @ 17:48:33
Postat av: Anonym

Jag vet inte heller vad som har hänt med Hockeyfruns blogg. Jag kommer inte heller in där. Hon kan väl inte ha lagt ner den?

2008-02-04 @ 18:01:12
Postat av: Nina

D e definitivt dags för en ny dans med "E" !!!!
Har ju fått ett förhandstips vad d e för dans....
Kram å pyss

2008-02-04 @ 18:23:03
Postat av: Micke

Fyyy va rätt du hade angående understället...

StinkERS!

2008-02-05 @ 10:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback