Vem var flodhästen?

Det är dagens fråga.
 Sista kvällen nu. Sen bär det av tillbaka mot " fjollträsk" ( som huvudstaden så tjusigt kallas här uppe)

 Vi njuter sista kvällen här i norr med öl , lite kex och ost. Smaskens.. Köpt hem två filmer till rummet oxå.
Action- blod- splatter-rullar:)

Sen den andra som jag hyrt i smyg är en SANN snyftare... afterhours med andra ord.

Grabbarna Kryssade mot Salem ikväll , 3-3. Enligt uppgift ska Salem gjort ett mål efter att slutsignalen ljudit, så på sätt å vis kan vi säga att vi blev snuvade på konfektyren.

Imorn Bitti bär det som sagt av hemmåt igen... Ska bli skönt, men samtidigt trist.

Vill ju se på hockey.

Någon i vårt avlånga land som vill gå på hockey med mig?


Puss

Kommentarer
Postat av: askfisen

Fan oxå.. Hann du se mig..? :P

2008-02-12 @ 23:58:29
Postat av: HockeyKerstin

Jag vill gå på hockey med dig. Ju.

2008-02-13 @ 00:27:06
Postat av: Anonym

Går mer än gärna på hockey med dig...hör bara av dig! Kramar Emma

2008-02-13 @ 09:10:30
Postat av: Anonym

Dif-modo? i så fall är jag på :)

2008-02-13 @ 12:36:52
Postat av: Frälsaren

Nä, jag avstår nog hockey med dig. Någon av damerna på bloggen får ta den smällen istället...

2008-02-13 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback