uppe med tuppen

Ska snart sparka liv i tupphelvetet. han har försovit sig igen och förtjänar  lite smör med J - Inte så lite heller föresten.

Dags att veva ihop lite skön gröt - tänka på hälsan, ni vet. Dessutom vet ju alla att man blir " stor och stark" av gröt,
Jag tar en extra portion.

Rykten gör gällande att  Grökokar-Vm avgörs i Scotland varje år. Funderar på att deltaga, jag menar, jag gör ju den godaste gröten.

PÅ tal om gröt. Passar på att häsa alla skåningar som läser bloggen min. Måste lära mig det där exotiska språket någon dag- kanske ska börja med att försöka lära mig höra vad dom säger.....

I helgen ska jag eventuellt träffa Knut Svensson. Ni vet han som la bajs i maten vid de stora kockmästerskapen i Mat förra året.

http://video.google.com/videoplay?docid=7992971759296064924&hl=en

Nu ska jag klä på mig. Idag ska vi visa extra mycket röv.


*Ler Gayigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback