Stora äter små?

Idag hörde jag 2 gubbar i en livsmedelsbutik prata med varandra.

förmodligen var det ägaren till butiken, en mindre Vi-Butik.

Han menade på att De större butikerna käkade upp de mindra, de i hans storlek.

Då funderade jag vidare och kom fram till att det är så med allting.

Stora boxare " äter upp" mindre.
Stora sportklubbar  äter upp mindre.
Stora problem ätar upp små.

Ja ni fattar... den brilianta iden kom då upp i min skalle.

Jag måste ju givetvis få tag i ngt stort som ska käka upp min lilla veke....!

SÅ alla ni som  har extremt stora kroppar eller en extremt stor " kärleks-grotta"
Hör av er!!!

För ni ska äta upp min lilla lem....



Puss hej!!

*Ler förföriskt*


Kommentarer
Postat av: nea

hahaha, det där var kul! :D

2008-02-04 @ 11:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback