Slapptask?

Börjar seriöst bli orolig över denna sextorka...
över ett år har passerat och nu tror jag på allvar att " dicken" min packat ihop och lämnat in.

Jag har nämligen inte slitit i grisen, pollerat hjälmen eller provskjutit kanonen på hmm... 5 dagar.

Vad som är än mer oroväckande är att jag inte haft " flaggan i topp " på 3 dagar - som jag är medveten om.....
Detta är hemskt med tanke på att jag konstant brukar gå runt med mysbånge..


Jag är orolig..

Tips någon?

//
En orolig Carl


Update:
När man är ledsen ska man tröstäta,
lakrits är bra för potensen.
"Leftovers... Mums"

Kan inte heller sluta skratta över den bild jag knäppte på Lille V igår:D
"vilken morbror? Tejpat fast systersonen i en byrålåda och sen ramat in honom..."


Nu måste jag slutföra det jag började- GODISSKÅLEN!!!!
" Jag kan ju inte bara sluta le förföriskt ( skäggfjunet är med!!!)"



PUSS PÅ ER

Tips om dicken tack:$

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen fara Carl! Ikväll ska jag personligen se till att du får dina behov uträttade, vare sig du vill eller ej...

Var kunde man få tag i ditt nya nummer? Letar, men hittar det inte. Kul att du håller uppe myten om dig själv hur som helst...!

2008-02-07 @ 14:39:15
Postat av: Anna

och ja, lullighet är alltid bra...fast den varar inte så länge. övergår rätt snabbt till raglighet :D

2008-02-07 @ 14:39:17
Postat av: lüll

om du nånsin får upp den, föder du mitt barn då?

2008-02-07 @ 20:24:19
Postat av: den där Caroline

Helt underbar bild på systersonen!! haahaaa
Kan inte hjälpa dej "hissa flaggan"...men lycka till:)

2008-02-08 @ 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback