skottdagen

 var fjärde år.
Skjut mig vet  jag istället vet jag...:) är seg och sådär just nu. missat träningen oxå...

Men ikväll blir det lite hockey, vin , god mat och sällskap... det ni.

sköter man korten rätt och bjuder på drinkar i tid och otid å dansar lite sensuellt så får man kanske med sig ngt villebråd hem från krogen. Även om risken är OBEFINTLIG
Löningshelg och kvinnorn blir som galna.

Och ni.
´väl hemma om man skött sig riktigt, riktigt bra så kanske hon går ner knä och friar- det är ju faktiskt enligt tradition tillåtet för kvinnor att fria då.

Händer det så kommer jag istället för att säga " ja " eller " nej" säge:
" HYSH, Babe," och sen stoppa in den i hennes mun eller i hennes svankande kropp...

Nu ska jag cutta grönsaker...

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Såg att ICA börjat trava upp påskmusten.
Osökt tänkte jag på dej..=)

2008-03-01 @ 11:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback