oops

Fredags morgon och ligger å drar mig i bingen. Skall straxt bege mig till Ica Maxi och handla mat:)
Blir något smaskigt såhär till helgen. och systemet- SÅKLART;)

Match igår igen. Förlust 1-3 Måna var frustrerad. så var även  publiken

Min snopp är kall och liten.
Och det verkar som att jag är arbetslös- sa upp mig igår.

Föresten. det är någon rackare här  som visslar i duschen.. vet inte vem det är . kanske jörgen? eller någon granne.. vågar jag ska jag kika efter, men jag är  nog för feg.


Vi hörs senare:)

Puss

Ps. Ryktet säger att vi ska baka bullar och gå på månskenshockey.  Utematch- Här kan du dricka kaffe och äta bulle- De DU!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är juh bara fö skön,
Rolig läsning!Tack!

Är det ny karriär på G?

2008-02-29 @ 09:49:20
Postat av: Nina

Sagt upp dig!!!??!!!! Nu blir jag lessen :(
Det är ju fredagsbonusen när du kommer
Kramar Nina

2008-03-01 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback