Ö-Vik

Nu har vi varit i Ö-vik och jag har kommit fram till en sak.
Jag vet inte varför jag gillar Norrland, men något med det är det.

Vänliga människor, " småstadsliv",  frisk luft och fantastisk natur när man kommer lite utanför städerna....

Vi betade av " centrum " och de välkända butikerna där...  köpte mig ett par jeans och en jacka.

Vi ska alldeles straxt besöka Modos hemmaarena:) det ska bli kul.

Nu blir det Mcdonaldsmat.

Rörigt  allt blev med resandet... så spontant .. hehe Sheriffen är itne glad på jobbet, men jag sa ;
" a mans got to do , what a man has got to do".
Hoppas han förstod....


Följ med mig.... resan har bara börjat.

Puss hej!

Ps.funderar att videoblogga något, men hur ska det gå?

Kommentarer
Postat av: askfisen

Spännande värre.. Ö-vik är inte så långt borta.. :P Hur går det med dom signerade idolkorten..? :P

2008-02-11 @ 17:26:25
Postat av: Anonym

Alltså hallå! Du hade ju åtminstone frågat om jag velat åka med...
Hemåt det bär...
WOw. Hälsa renarna.

2008-02-11 @ 19:47:52
Postat av: Safa

Vad är det för liten tripp du är ute på? Varför Norrland? =)

2008-02-11 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback