Live and Direct

Visst ser ni.
Har varit ruskigt tyst från  mig det senaste dygnet.

Är på turné.

Stoppet nu är Gävle. Fin stad.
Julbocken i Gävle var tydligen på en säker plats, så jag gavs ingen chans att bränna den.'

Nattlivet var fenomenalt.
Drinken " Lennart" satte fart på både ben och Huvud.
Tjejerna i Gävle var klängiga, fulla och desperata.  Hade inte hjärta att säga det till dom  så istället ålade jag försiktigt bort från dom.
En lite väl förfriskad blond dam sprang efter mig och sa.:

" Vart ska du?"

jag svarade:
" finns det ris i kina?"

Hon :
" Va?"

Jag:
"Baren, Lennart"

I övrigt så Festade vi loss med Brynäs IF.

Mattias Månsson  och grabbarna gjorde " Gojja" osäkert.

Med och skakade var oxå  den ökända bloggaren
www.hockeykristin.blogspot.com

Vi begav oss senare till " Heartbreak". Trevligt ställe.

Nu ska vi tydligen hem till Mr. Ockelbo- Anders.
Där ska vi tydligen äta en bit mat och Kika på sverige - Finland.

Det ryktas att  " Anders från Ockelbo" bor i sandviken, knarkar , är hockeymålvakt och halv-finne.

Vi får se hur detta går.

Nästa stopp på Turnen är Sundsvall

På återhörande.

Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback