lågenergiläge?

Natt igen.
Pillat i mig ett gäng drinkar.
Har haft telefonkontakt med både nyktra människor och riktiga fyllehundar. Det verkar varit en bra och trevlig kväll på de flesta ställena i Stan, och i hela vårt avlånga land.

Imorn ska jag sova ut som en liten gris. försöka bota min förkylning.

Micke Johansson-min målvaktskollega i skarpan, som idag var fenomenal på isen- verkar ha haft en tung kväll med öl och sprit hemma i Uppsala. haha.. ett gäng fylle-sms eller vill han få mig i säng?

Det återsåt att se.


God natt gott folk.

Kristin:
" Jag tänkte på din snopp...."

Taylor:
med förvånad stämma) " jaha vad är det med den?"

Kristin:
" Jag tänkte om den är i vänteläge.."

Taylor:
"Jaha?"

Kristin:
" ja som min dator när jag går till konsum, å den inte används på ett tag, då går den ju ner i viloläge.. din snopp kanske gjort det oxå?"

Taylor:
" Hahahah... Ja sant.. då ska jag bota det genom att gå å röra på musen nu. Puss HEJ!:)



Jag är glad över att det finns folk som försöker lösa mina problem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback