kebab?

En lördags om innehöll mycket:)
Vi begav oss, jag, Britta P  och K, från Gävle till Stockholm.

Där möttes vi upp av Lars och flickvän J. " Jag har pratat med lars"

hem. pilla ut lite navelludd.
 iväg till nämna gäng- Jen, Lasse, Kristi Brud och Britta P-

Vi avnjöt 2 pizzor. En texmex och en Kebabpizza .. lalal melodifestival.

Ett antal Bordshockeymatcher spelades. rykten säger att 21-3 var distriktsrekord.

Sömn likt ett gäng hippies hemma hos Lars och Jen.

Vi sov där det fanns plats.

Lördag:
Upp .
Delikat frukost
x antal bordshockeymatcher.

Iväg till stan.
" Tjackade en snygg smula- inte sant?"

Shopping , pizzabuffe och avvinkning på Stockholms central.
" samhall... Nej jag menar Lars och Jen var ute på promenad.. lägg märket till vilken stilig ryggsäck."

Nu sitter jag här och är sugen på en påse LÖST.

IDA?? när börjar du som personlig godisplockare?

Puss mina söta!


Ps. Igår hade jag chansen att tanka vin, men gjorde det inte- Vill ni ligga? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback