Hur duschar du?

Vi duschar alla på olika sätt.. vissa tar håret först, kroppen sen och finputsningen sist.
andra tvättar bara håret 2 gånger i veckan och duscchar kroppen enbart med vatten.

Vissa låter vattnet rinna medans dom schamponerar sig medans andra stänger av vattnet helt.

Själv så är jag typen som låter vattnet rinna konstant så att man slipper vara kall
Schamponerar håret först. låter det sitta i medans jag tvättar kroppen.

Kroppen, benen, nacke/hals, under armar, skrev och sist - men inte minst- mellan hockeyskinkorna.

Därefter sköljer jag bort all tvål och shampo.

När det är klart lägger jag i balsam. Medan balsamet verkar går jag lös på könet för att trimma lite.

ur med balsam. Torka sig.

Borsta tänder, raka aniktet. på med rakvatten.

IM done!!!

Hur gör ni?

puss

Kommentarer
Postat av: Linda

har du klippt dig eller är bilden gammal?

2008-03-01 @ 03:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback