Helgen som var...i bilder.

 "Helgen rivstartade med vin öl och tacos... trevligt sällskap behöver jag väl inte tillägga?"

" säkert ommärkt köttfärs, men med tacokrydda smakade den kanoners"

" Middagen uppdukad- MYS"

" 'NÅGON pajjas försökt höja den redan goda stämningen genom att göra en fez av tacoförpackningen"

" x antal rödvinsglas och öl senare var man lite väl förfriskad... PS. jag däckade på golvet Ds."


Lördag:
" efter matchen serverades det pannkakor. kreativ som man är skapade jag fisken NEMO och gräddade honom."

" Kreativtet- say no more"

Söndag.
" Vaknade upp med en skön frilla.... man kan tro att jag sexat hela natten"

" Vi fikade med familjen sperrle. Dessvärre va kameran glömd. bild finns på WWW.brynas.se , men bilden till vänster är på pricken lik den på hemsidan...."

" Återigen försöker mr. Pajjas göra sig rolig. en  " sadelmuff" på skallen. tanken på att massa rövar hade varit på den gjorde mig alldeles till mig i trasorna...."

" helgen är över och det känns ungefär som bilden visar..... dusch nu och sen sömn.... God natt mina söta...."

*LER GAYIGT*


Kommentarer
Postat av: Frälsaren

Är lite trött på att behöva tjata, men du skickar in drygt 10 bilder i ett inlägg utan att visa en enda tok-deffad muskel. Skandal mot oss trogna läsare!

2008-02-25 @ 11:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback