Gallerian nian

Efter en segstartad fredagsmorgon kunde jag ändå sparka arslet ur vagnen och komma ner på stan för att handla lite.

En lunch med Kerstin och shopping. Kan det bli bättre??

På kvällen hade vi tänkt att se Knarkar-Anders spela match, men vi kom på att vi var påtok för sent ute.
Istället blev det hämtmat, riesen och folköl på äkta pensionärsvis... Tidningen ett måsteoxå.
Glömde jag att säga att vi kollade på singing bee och lets dance?

Senare på kvällen fick vi veta att Skarpan -mitt lag- hade tagit " bara " en poäng mot Gnesta borta. Alla topplagen spelade oavgjort så det är oförändrat i tabelltoppen.

Hur gick det då för Knarkar- Anders? 6-0 i baken. Men han var ändå nöjd och stämningen på de 10 utespelarna och två målisarna verkade vara på topp när jag pratade med honom.

Nu beger jag mig snart hemåt. Med sällskap.¨"två backar läsk..... TREVLIGT".


Gårdagens bästa:
A:
" MEN VAD GÖR HAN?? "

A:
"HAN LÄGGER BAAAAJS i maten"

B:
" Han blir stressad helt enkelt, precis som under vm 95 då spanien var påväg att  vinna men la damm i potatisgratängen"


JAG DÖR!!!!:D


Puss mina fina:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback