Ett samtal från Huvudkontoret.

Taylor:
" Ja hallå"

Kvinna:
" Ja , hej det var Anita från Huvudkontoret"

Taylor:
" Hej anita"

Anita:
" Sitter du i morgonrock?"

Tystnad....... säkert 10 sekunder.

 Anita:
" Men GUD ,förlåt, "hur mår du" , menar jag"

Taylor:
*Okontrollerat skratt med inslag av grisläten*

Anita:
" Jag är lite trött"

Taylor:
" AAAAH DET E RIKTIGT"

" Javisst hade jag morgonrocken på mig....."

haha.. dom e söta tjejjerna på HK:)

Nu köttbullar med kiosklagat ..... eller hemlagat MOOOOS!!!

*Ler Gayigt*


Kommentarer
Postat av: Frälsaren

Det är alldeles för lite uppknäppt för att vara en bild på dig i ett klädesplagg. Det är väl inte bara jag som vill se mer hud och muskler?!?

2008-02-21 @ 12:11:30
Postat av: Petra

Jag håller med Frälsaren!

Och tack =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback