5-5


Hockeyfest... 5-5 slutade matchen.¨
underläge 3-0 och 5-2 men ändå redde dom ut stormen å lyckades nästintill knipa hela 3-poängaren.

Månsson- Eller "Matte" som jag kallar honom eftersom vi är vänner-  var framme och högg å petade sånär in ett par.
Han var lugn och hade bara 4 minuter i utvisningsbåset samt 3-4 småkurr.



Ikväll är det ödesmatch mot Gnesta. Jag kommer inte vara med, en muskelbristning i höften sätter stopp.
Hejja grabbar!
Nu ska jag ner på stan och köpa:

  1. en laddare¨
  2. Öl
  3. en sak

 sen ska jag ladda inför mötet mellan division 3 sämsta lag samt division 3 mest taggade lag , som har marshaller hela vägen upp till ishallen samt laserentre.

DETTA KOMMER BLI EN MINNESVÄRD DAGL:)

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback