hur man går på gym,

hur gör ni när ni går på gymmet?

jag har en sportbag med två sidofack och ett stort i mitten.

Jag plockar ner strumpor, skor, shorts, t-shirt, byte av underkläder, handduk, svetthandduk, shampo, balsam och tvål.
Jag går in på gymmet, tjejen i receptionen skrattar, jag säger:
" tjena, tjena"
nickar artigt åt några greker påvägen in till omklädningsrummet.

jag är en sån som klär av mig innan jag plockar fram gymkläderna.
så jag stod idag i bara mässingen, folk runtom kollar vad man är för skum människa.
 jag öppnar väskan och där är en enda fruktsallad... korken på shampoflaskan hade lossnat...

hur löser man det? JO MAN TAR VATTEN.
vilket resulterad i att det löddrade.... så idag på gymmet  hade jag en semiblöt/ semilöddrig utstyrsel...

till storyn hör att i ett av sidofacken ligger en tom head and shoulder-flaska med innehållet intorkat i väskan....

jag begränsar mina förvaringsutrymmen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback