god jul för fan

efter att ha åkt in till stan för att ta ett par öl...

ja ni vet man slutar ju där.
jag sa hej då till lillen, sophie , natta och jonas å fortsatte festa.
krogen stängde och det blev efterfest.

efter en svarttaxiresa för 800 bagare  , sett patrick bli påkörd av den Svarta svarttaxin och surrat med Sasa i hörnet av statoil-eleven så hamnade vi i haninge för efterfest.

Som tur var glömde jag telefonen hemma

ett par öl till och jag vaknade upp kl 11.15.
Jullunch i huddinge kl 12. grattis.

14.00 kom jag till mamma och pappa sliten och söt

Julbord och julgodis har intagits- även ett par kubik julmust har slinkit ner.

Nu sitter jag här å är i körbart skick å har hämtat julklappar som jag tänkte dela ut till min kära familj
 har kollat telefonen 22 meddelanden och 19 missade samtal..
urs. ångest..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback