vinka fram, gasa, vinka fram , gasa

vissa människor gör verkligen allt för att djävlas.

parkerar bilen vid pumpen på macken för att gå in och ENBART handlam när dom ser att jag väntar

Ställer kundvagnen på maxi MITT I gången när dom ser att jag har händerna fulla

Släpper dörren mitt i ansiktet på en i stan närn man kommer med grejjer som väger mer än en dräktig elefant.

fiser i på vånging två och ggår av på våning tre, när jag ska upp på vånging 12.

Allt detta harhänt IDAG

lägg där till att jag är rikskändis. Ja om man är fyndig.. åkte fast och blev fotad av en fartkamera idag.. raka spåret till rikspolisstyrelsen.
dom borde sätta upp stora ljusskyltar innan dom fotar med texten:
" SAY CHEEEESE"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback