tur att man har tvättmaskin

gårdagens stora muntration genererade även dagen muntration....

Ärs vi tar allt från början.

Jag inhandlade igår en bautaspegel på Ikea. Monteringen av denna ska vi inte gå in närmre på, för det gör att jag börjar koka. det tog en jävla tid att få upp spegel-aset.

Igår kväll när  spegeln var på plats och jag hade satt mig i soffan för att konversera lite på msn, fick jag plötsligt ett enormt sug efter 7up. jag reser mig upp ur soffan och tar ett par raska språng ut mot köket.
I hallen möter jag någon( läs: min egen spegelbild) i den dunkla belysningen.

Jag la fartränder i kallingrna å tjoade till lite av rädsla.....

Idag har kalsongerna mina fått gå dubbla omgångar.....:$

Ibland går det ba åt arslet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback