träningsnarkoman..

Fick sms av Markus igår att han skulle börja träna.
Markus e lite lönnfet så jag tyckte det var en bra idé:)

Idag kl 14 fick jag sms från samme Markus:

" Fy fan är heeeelt förstörd, har aldrig varit så trasig"

jag svarade:
" hahahhaahha sjukt.. var det hård träning? mycket träningsverk"

markus:
" Nej fan.. träningen var lugn.... ,men sen efter var vi tvungna att gå ut å fira att jag börjat träna..
så det blev ett gäng öl . så nu ligger jag här och har aldrig mått så dåligt."

HAHAHA skön kille....

när man tränar svettas man å luktar illa
då kommer jag osökt att tänka på hockeykristin.

för att få bukt med sin stank har hon nu flätat in en wonderbaum i armålorna på vardera sida....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback