taco hos tommy

efter en god middag bestående av "piroshkas räkpasta", bestdeämde sig jag och kerstin oss för att göra stan.

vi begav oss strazx före midnatt till den populära nattklubben Heartbreak.
På heartbreak träffade vi kerstins kompisar Maria, Eken hennes sambo Peter, " lillen " och Karin.

det var lite väl dåligt med brynäsansikten på hertbreak ansåg kerstin så vi begav oss till brända bocken. där pågick eftersläckning. helt dött..

vidare till bergheimska(?) där vi träffade nr25 i entren. Jacob Markström. En riktigt trevlig gosse som om bara om något år säkert kommer vara en diva som inte vill prata med fansen.
Inne på restaurangen träffade vi micke lind, men han var för upptagen så vi begav oss vidare till Goya. Där hade Markström fullt sjå med att hålla kolla på alla damer som ville ha en dans ( läs: en natt) med brynässpelaren.

vid kvart i 2 tiden var det dags att gå tillbaka til heartbreak.
på vägen träffade vi eken och peter. eken och kerstin skrek likt 2 fjortisar och jag å peter kollade på varandra med en plågad min.

peter sa att TOMMY SJÖDIN satt i baren och svepte öl...
jag och kerstin var inte sena att gå å prata med honom.
Kerstin var inte blyg och strormade in mellan tommy och hans ragg å började prata.efter att  ha frågad var Tina ( tommys fru) var och han nervöst frågad om även hon var på Heartbreak berättade kerstin att vi hade ätit taco tilll middag igår.

varpå Tommy faktiskt reste på sig och spärrade upp ögonen och frågade:
" åt ni tacos HÄÄÄR"??

för er som inte känner Tommy har han en enorm kärlek till Mexikansk mat.

nattklubben stängde och vi begav oss till Mcdonalds för att fylla våra tomma magar.
där träffade vi Lind och Markström igen.

Jag hade tur som fick tag i Kerstins lägenhetsnycklar innan hon försvann.
Jacob Markström spelade sin andra hemmamatch för säsongen.

Hur det gick i den får ni fråga HockeyKerstin om......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback