ordBAJS?

Äntligen fri efter att 6 veckor golven bona,

tog första bästa tåg till forsa å hem å dona.


Där semestertider råder för mamma cina

de närmsta dagarna kommer gå åt att vina
.

Men bara ett glas om man frågar mormor rut,

i annat fall glas två och tre man kräkas ut.


att shoppa det gillar kärstin å cina

även om tålamodet på mor ibland kan sina

i 30 minuter örat klistrat mot sin lur

" aj fan nu blev morsan väldigt sur"
.

hemfärd på onsdag för kärstin ske,

o gissa vad, jo såklart ,britta ska mé

till gävle för att kaffebröd mumsa

och vem vet kanske under ett alkorus

utanför Heartbreak i vattnet plumsa.


Och om minnen med kärstin tala,

schlager, kina och på öret tv-spelet betala.


vem e jag som sitter här och massa trams i bloggen plita.

Ursäkta mig gott folk , nu muggen jag måste skita.


Men tyvärr pappret på min rulle tryter så om ni kommer hit

bli inte äcklade om ni ser en korv som på ytan flyter.


för tre veckor utan muggpapper det kan alla klara.

fråga hockeykärstin som sina pengar spara.


ett årskort till brynäs som hopp om sm-gult tänder.

typiskt jag mina behöv glömde av, mina boxer har nu två bruna ränder....


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback