hoppa du kan läsa mina tankar

min vana trogen sov jag förbi min ringande mobil....

skulle ätit frulle med päronen å syster vid 9 halv 10-rycket.

nu sitter jag här i morgonfrilla och kalsonger å har inte alls koll på klockan.... vad är den? kvart över 6? kan jag sova ett par timmar till?

Suck.

En helfestlig kväll igår.
eftersom morsan min fyllde 50 år så var det ju alla gästers plikt att skåla med värdinnan.
Om man lägger till faktorerna att hon är en väldigt liten kvinna och att hon knappt hann äta ngt i all stress och mellan alla skålar.

Lägger man ihop det förstår man att hon blev rätt så packad....

Kl 3 stog hon böjd över rabbaten och studerade  kyckling, västerbottenpaj och melon som tagit en returbiljeett upp ur magen...

Sen sov hon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback