Hockeypremiär

Brynäs hade match-premiär igår

Aik stod på schemat. eftersom jag känner Heino-Lindberg och Fredrik Andersson i Aik åkte jag med spelarbussen från stockholm mitt på fredagen.

Matchen var väl ingen direkt kioskvältare och den slutade med 1-2 förlust för Brynäs. Publiken har redan nu börjat prata om kvalserie och om att nästa år kommer att spelas mot lag i allsvenskan.

Trist.

Menjag ska vara en sann optimist iår.. hoppas och tror på Semi för laget.


Intressant med OS.
Somnade i första set av os.tennisen mellan sverige och frankrike:)

vaknade 2 timmar senare och kunde se nästan 2 timmar tennis till... rysare;:)

nu ska vi ner på stan och handla lite... vad vet jag inte:

vi hörs:)

kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback