here comes the bride.( Gustaf och Maddes bröllop)

i bibeln skapade gud kvinnan av   ett av Adans revben.
Så vad roligt vi ska ha ikväll, när vi firar Gustaf och hans revbensspjäll...

eller något.

Min vana trogen är jag sen.. Frukosten var uppdukad hos mor och far kl 9 ( säkert från 06.30 om jag känner dom rätt)
Sen ska vi gemensamt bege oss mot Grisslehamn,

Det finns iof anledningar till att jag är sen.
Nessesär ska packas.. näsdukar , för att torka bort de obligatoriska tårarna på brudgummens mors kind, 3 olika sorters parfym, extra kläder, vax och en dassrulle...

Är fruktansvärt risig i skrinet..

Det kommer bli en lång dag
, Sa Sperrle.

Puss på er.

bilder kommer på mig.. har den snyggaste kostymen.

Pussigen

Dagens roligaste:
 Kärstins nya motto:
" Det är bara att blunda och ta i"

kan även apliceras på ställen där hon saknar muggrullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback