grannar / pinsamma situationer

När jag far iväg för att träna( det är 2,5 kilometer till gymmet) så joggar jag alltid.
För att byxorna ska sitta på plats och inte åka ner , är jag tvungen att tömma träningsshortsen på diverse onödiga prylar typ:
2 av 3 mobiltelefoner
Digitalkamera
Jobbnycklar
plånbok
småmynt
&
Påsen med löst.


Kvar har jag bara min mp3, gymkort och hemnycklar.

hemnycklarna är ett problem det oxå eftersom det är en knippe med 7 nycklar = to  much fuckin weight.

för att lösa problemet tar jag bort en av nycklarna till dörren .

Hemnycklar är inget man vill tappa bort så för att slipap göra det knyter jag den i shortsens snören.

KLOCKRENT

Det pinsamma i denna historia är att efter morgonens träning så stod jag och skulle låsa upp .. lat som jag är lät jag nyckeln sitta kvar i snöret runt höfterna.

Eftersom översta låset är ganska högt var jag tvungen att stå på tå för att nå upp.

och när jag står där.

Svettig, illaluktande, på tå med skrevet tätt mot nyckelhålet  vad händer då?

Jo min kär granne kommer såklart ut och kollar på mig med en anklagande min typ:

" Stackars människa"



jag vill inte tänka på det mer..

kanske skulle bjuda över honom på en kopp kaffe.....?

Update:

varför känner man sig så jävla snygg ibland å så jävla uggly ibland fastän man ser likadan ut hela tiden?

jag menar du ser ju mig likadant varje dag, medans jag har extrema fuldagar och dagar dåd mitt självförtroende lyser..

en annan tanke som slog mig.. varför sjunger jag alltid " to the left , to the left"( beyonce) när jag tar på mig kalsongerna??


Ps.
På samma tema som igår " an other shoulder to cry upon"
Gå in på
http://www.hockeykristin.blogspot.com/ och kolla på videon under " Jag tror på Sm-guld iår igen. Annars är det ju inget roligt"
Där har vi saker som får mig att rysa. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback