får jag be om största möjliga tystnad

En helt enorm känsla fick jag på gymmet idag.

Var där och tränade idag  och av en händelse så var jag där  under var jag där medans Stefan Holm hoppade Os-finalen.

" Nu hoppar han" hördes den lilla receptiontjejjens stämma.

Då händer det mäktiga.
 Biffiga gymgreker som aldrig tagit ett löpsteg i hela sitt liv, svettiga kebabaraber som aldrig använt deodorant i sitt liv,  snärtiga gymtjejjer med söta stjärtar som aldrig kollar på killar som mig i hela sitt liv, hantverkare som aldrig betalat ett öre skatt i sitt liv. och jag som aldrig varit nöjd i hela mitt liv. Alla vi samlades runt den lilla tv-apparaten för att gemensamt brista ut i ett:

"JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! "när Holm klarade 2,32
och ett än starkare
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" när han smekte ribban( höjdhopparribban) på sitt försök på 2.36.

Vilken upplevelse!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback