ett smakprov på varför damer är utvecklingsstörda

under en smskonversation med en tjejkompis får jag ett sms i min inkorg:

" du jag måste duscha nu".

jag svarar:
"cool. skicka ett mms från duschen"

efter några minuter ( förmodligen efter hennes dusch) får jag ett svar:
" haha.. ja å det trodde du själv på.??jag är ingen som bara visar mig naken sådär."

C.T:
" nej jag drev bara med dig, jag visste ju svaret redan innan"

TJej:
" Vadå så du vill inte se mig naken?!??!?

C.T:
" haha jag skiter väl fan i h ur du ser ut naken."

tjej:
" Okej....."

där slutade konversationen... jag har inte hört av henne sedan dess...

haha.. kvinnor.. kjoltyg... vad ni vill, men det är omöjligt att förstå sig på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback