bli tagen förgivet?

Min och Kristins( www.hockeykristin.blogspot.com ) vänskap har vuxit oss allt starkare ( i varje fall har jag känt så) och det är få människor som får mig att må så bra, som e så lätt att prata om ALLT med och som bara genom att fnissa till lite åt ngt jag säger kan få mig att gå från dåligt humör till bra.

när jag vill visa min uppskattning ringer jag, mmsar roliga bilder och gör små rimramsor till henne.

från början kunde hon fylla 2 sms med endast " hahahah, JAG DÖÖÖR", men allt som tiden gick blev det mindre och mindre uppskattat.

och idag fylldes bägeren och det rann över.

"Nu är råttet mågat" som Kerstins favoritspelare så begåvat sa.


Jag hade knåpat ihop ett sms påvägen hem från jobbet vilket fick mig att skratta så att ögonen tåras och så att jag näst intill parkerade min röda sportvagn i diket.

Ett par minuter senare får jag svar:

" jag ringer sen"

spännande.

nu får det vara slut på mr.Nice guy.


PS. Hockeykerstin har länkat metallicas " enter the sandman"

" sleeping with one eye open", sjunger dom.

Kärran sover med båda öppna pga kliande ögon.

* fnissar lika ont som när kärran skrattade åt mig då jag inte hade varken soffa eller tv under hockeyvm i ishockey*


;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback