ÅTERFUNNEN

Min kära kamera är återfunnen.. eller snarare fotostationen( som man lägger bilderna från kamera till dator) .

lite axplock.

"hårdträningen har satt igång.. tungt träningspass på "flotten"- kunde vrida ur tröjjan efteråt"

" det har varit stadsvandring i vackra Stockholm- jag klev i hundbajs"

" Det har monterats möbler- Ni ser ju själv.. dete bara piskan och  hagelbössan som saknas på bilden annars har vi 2 slavar och en slavdrivare"

" jag har blivit stylad . inför pride.-paraden såg jag ut såhär"

" Far och jag gjorde nästintill tabben att gå på vigsel med prislappar under finskorna ( Nej janne och Juusso Fin....skor... inte finskor.....)"

" vi har varit på bröllpop. Per v ( tvåa i årets ryss-tävlingen) var på g, syster malin mindre road av lillebror Carls fotande"

Hur mår ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback