an other shoulder to cry upon

det finns minnen man bär på.
människor, upplevelser, låtar och platser med mera som man upplevt som väldigt speciella..
Du kanske vaknade upp till någon bra låt, som du bara fick rysningar över hela kroppen av.

Eller när du blev av med din oskuld och hela kroppen bara var i ett enda känslorus.

Jag kanske inte verkar vara världens mest begåvade, men jag tänker hela tiden på saker, livet och människor.

" kommer jag någonsin få känna den där rysande kåren av välbehag längs min ryggrad av den där låten jag hörde den där morgonen?"

" kommer jag någonsin träffa någon som kan ge mig den där spända, härliga och nästan magiska känslan första gången du hade sex"?

När jag sitter här i min skinnsoffa, och funderar på detta kommer jag fram till att jag förmodligen inte kommer att uppleva just dessa känslor igen,.

Men vad de underbara med minnen är ...:
Du kan plocka fram dom , när som helst, vart du än är och hur du än mår och uppleva dessa underbara stunder en gång till,

Slut ögonen och njut.... En tår rinner nu längs min högra kind.... tur att ingen ser mig


var jag för djup nu?

Godnatt från en aningens sentimental Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback